Fringes


Pozdrav svima,
Svi već znamo da su resice na odjeći jako popularne. Ja sam ovu majicu s resicama kombinirala s crnim hlačama te crnim detaljima. 
Nadam se da vam se sviđa.
Pozz!!!
:)))

Hello everyone,
In this post i wore yellow shirt with fringes with blacl pants and black details.
Hope you like it!!!
Enjoy!
:)))












shirt: NewYorker, similar here
pants: Bershka, similar here
shoes: Dobra mačka
bracelets: Mon art
sunglasses: Fan-tom

FOLLOW ME ON:

Instagram: @tamysfashionworld
Facebook
You Tube







Primjedbe

  1. Ja obožavam resice, super mi je tvoja majica i boja je predivna, savršena za jesen. Odličan outfit, izgledaš jako lijepo <3

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. predivne sličice i kompetan outfit :D
    nadam se da se pratimo :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar