Formal


Pozdrav svima, 
Jako mi se sviđaju ženska odijela, tako da sam se odlučila poslužiti time kao inspiracijom. U ovoj kombinaciji odmaknula sam se od boja. Kao dodatke dodala sam ovu mini torbu te zlatnu narukvicu i ogrlicu s mašnom. Dodala sam i ove zanimljive cipele s cifom. Cipele su sa stranice Dobra mačka i super su udobne.Napokon je došlo toplije vrijeme što znači polako prestajanje slojevitoga odijevanja. 
Nadam se da vam se sviđa.
:)))

Hello everyone. 
I really love women's suits. That is why i decided to do outfit post with one. I added also gold details. 
Hope you like it!
Enjoy!!!
:)))











blazer: Bershka, similar here
shirt: H&M, similar here
pants: Bershka, similar here
coat: Motivi, similar here
shoes: Dobra mačka
bracelet: H&M, similar here
bag: Aldo, similar here
sunglasses: Freyrs

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld






Primjedbe

Objavi komentar